مراحل رسيدگی به پرونده متقاضی
- «متقاضي» موظف است كليه فعاليتهاي فرهنگي، آموزشي، پژوهشي و اجرايي خود، مربوط به دوره مورد تقاضا را در جدول مربوط به گزارشنامه درج نمايد و نسخه چاپ شده گزارش از سامانه گلستان را به دبيرخانه کميته منتخب تحويل دهد.
- چنانچه «متقاضي» هر گونه تغييري در پرونده ثبتي به عمل آورد، تاريخ اجراي حكم ارتقاء مرتبه وي تاريخ آخرين تغيير در محتويات پرونده و تحويل مجدد مدارك به كميته منتخب دانشکده خواهد بود.
- بررسي و ارزيابي مدارک مستندات مربوط به فعاليتهاي سهگانه متقاضي (مواد 2، 3 و 4 آييننامه ارتقاء مرتبه) بر اساس آييننامه ارتقاء، شيوهنامه و راهنماي مربوط و امتيازدهي «کميته» به فعاليتهاي وي، حداکثر ظرف مدت 45 روز از زمان ثبت پرونده.
- در صورت احراز شرايط لازم از نظر کميسيون فرهنگي و «کميته»، تحويل پرونده به دبيرخانه «هيأت» و در غير اين صورت، اعاده آن به عضو هيأت علمي با ذکر دلايل، حداکثر ظرف مدت يک هفته پس از بررسي.
- بررسي و ارزيابي پروندههاي ارجاع شده «کميته» توسط «کميسيون» مربوط، حداکثر ظرف مدت يک ماه از زمان ارجاع.
- در صورت احراز شرايط لازم از نظر «کميسيون»، ارسال پرونده به دبيرخانه «هيأت» براي طرح و اتخاذ تصميم نهايي توسط «هيأت» و در غير اين صورت اعاده آن به واحد مربوط با ذکر دلايل، حداکثر ظرف مدت يک هفته پس از بررسي.
- طرح و اتخاذ تصميم در مورد پرونده توسط «هيأت» حداکثر ظرف مدت 3 ماه از زمان ارجاع از سوي «کميسيون» و ابلاغ مصوبات «هيأت»، حداکثر ظرف مدت 20 روز از تاريخ تصويب، توسط دبير «هيأت» به مراجع ذيربط.
ردیف | عنوان | تاریخ اجرا |
1 | فرآيند درخواست اتقاء مرتبه اعضاء هيأت علمی | 1395/10/01 |